Alžbeta Lozovská, Pravda:
Pripravujeme
material o tom, ako poistovne superia o klientov, ake kampane robia a
pod. Zatial mam konkretne cisla len od VsZP, ktora na tohtorocnu kampan
dala cca 420 tisic eur. Minuly rok to bola cca polovica z toho.
Odovodnuju to tym, ze teraz maju aj TV a rozhl. spoty, novu www stranku,
a pod. Cakam na odpovede od ostatnych poistovni, ale moj predpoklad je
taky, ze u nich to bude pododne. Mohli by ste, prosim, odpovedat na
nasledujuce otazky?
1. Je ten predpoklad podla Vas spravny? Snazia sa tento rok poistovne “usilovnejsie” ziskat pre seba klientov?
2 . Ak je to tak, suvisi to podla Vas so zamerom vlady vytvorit jedinu statnu ZP?
Dušan Zachar, INEKO:
V doterajšej histórii prepoisťovacích kampaní zdravotných poisťovní
nikdy neboli do nich priamo vtiahnutí politici v takej miere ako v
súčasnosti. Je dosť pravdepodobné, že masívna reklamná kampaň súvisí s rôznymi politickými
vyhláseniami reagujúcimi na deklarované plány vládnucej strany vytvoriť
systém s jedinou štátnou poisťovňou. Súkromné zdravotné poisťovne sa
preto pravdepodobne domnievajú, že musia týmto politickým plánom a
vyhláseniam čeliť o to masívnejšou kampaňou a VšZP zasa môže cítiť šancu
nákladnejším marketingom vyťažiť z tejto politikmi vytvorenej situácie
čo najviac prihlášok.
Z komentára bolo citované 8.9.2012 v článku denníka Pravda.